021 - 91 300 402

سرویس پخش زنده اینترنتی اختصاصی

پخش زنده اینترنتی

سرویس پخش زنده اینترنتی همایش و سمینار

سرویس پخش زنده اینترنتی همایش و سمینار

سرویس پخش زنده اینترنتی همایش و سمینار: سرویس پخش زنده اینترنتی چیست؟ لایو استریمینگ چه کاربردی دارد؟ چگونه می توانیم از سرویس پخش زنده اینترنتی جهت افزایش فروش و رونق در کسب و کار خود بهره ببریم؟ سرویس پخش زنده اینترنتی خدماتی است که طی آن می توانید یک رویداد یا برنامه را بصورت مستقیم همزمان با ضبط و فیلمبرداری با کمک دوربین، گوشی و یا وب کم بر روی بستر اینترنت بصورت همگانی یا اختصاصی پخش نمایید تا تمامی کاربران و دنبال کنندگان رویداد شما بتوانند از هر منطقه جغرافیایی بدون محدودیت زمان و مکان آن را تماشا نمایند. این سرویس امروزه توانسته نظر علاقه مندان بسیاری را به خود جلب نماید و کابردی وسیع در دنیای کسب و کار و همچنین افزایش فروش و رونق ما ایجاد نماید.

سرویس پخش زنده اینترنتی همایش

سرویس پخش زنده اینترنتی همایش و سمینار

تصور نمایید شما می خواهید در یک کلاس تخصصی که در خارج از استان محل سکونت شما یا حتی خارج از کشور شما برگزار می گردد شرکت نمایید. علاوه بر نیاز به داشتن صرف وقت باید هزینه های بسیار بالایی نیز صرف این موضوع کنید تا بتوانید در یک کلاس آموزشی چند ساعته شرکت کنید. خوب سرویس خدمات پخش زنده یا استریم کار شما را بسیار راحت کرده است.  اکنون برگزار کنندگان کلاس می توانند به راحتی با ضبط تصاویر آن را بصورت همگانی بر بستر اینترنت و سایت خودشان قرار دهند تا کاربران بتوانند با پرداخت هزینه غیر حضوری در کلاس شرکت نمایند. این سرویس هم برای کاربران بسیار مفید می باشد و در هزینه و زمان صرفه جویی می کند و باعث افزایش فروش و سود شرکت ارائه دهنده خدمات می گردد.

 

مثال دیگر از این تکنولوژی برگزاری پخش زنده اینترنتی همایش می باشد. برگزار کنندگان سمینار و همایش  می توانند با برخورداری از این امکان می توانند تعداد شرکت کنندگان خود را در تمامی نقاط جغرافیایی چندین برابر نمایند. کاربردهای استفاده از این سرویس بسیار فراتر از تصور شما می باشد و اصناف و مشاغل زیادی را در بر می گیرد و می توانند باعث رونق کسب و کار آن ها گردد.

کاربردهای پخش زنده اینترنتی

  1. پخش زنده اینترنتی رویداد ورزشی
  2. پخش زنده اینترنتی کلاس آموزشی
  3. پخش زنده اینترنتی کنفرانس
  4. پخش زنده اینترنتی مراسم مذهبی
  5. پخش زنده اینترنتی افتتاحیه یا مراسم قرعه کشی
  6. پخش زنده اینترنتی تبلیغاتی
  7. سرویس پخش زنده اینترنتی همایش و سمینار

 

 پخش زنده اینترنتی همایش

شرکت استریم1 با داشتن سال ها سابقه طولانی و درخشان در زمینه استریمینگ و پخش زنده در خدمت شما عزیزان می باشد و خدماتی از قبیل : راه اندازی پخش زنده اینترنتی، راه اندازی سرور پخش زنده اینترنتی، فروش تجهیزات پخش زنده اینترنتی، آموزش راه اندازی پخش زنده، آموزش پخش زنده اینترنتی و … می باشد. لازم به ذکر است تمامی خدمات ذکر شده قابل ارائه در تمامی استان های کشور عزیزمان می باشد. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات و مشاوره بیشتر و یا استعلام هزینه سرویس پخش  زنده با کارشناسان فنی شرکت تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*